United Busines Center Timişoara se alătură campaniei „O floare de colț pentru un prânz cald”.
Timișoara, 25/10/2018
În 2017, 45 de firme locale care au îmbrățișat spiritul generozității sub emblema florii de colț. Împreună s-a strâns suma de 47.000 lei reprezentând 4.700 de mese calde pentru cei 1.200 de copii din Timiș care fac parte din programul de educație și integrare socială al Fundației United Way, partenerul caritabil al evenimentului. După cum spunea Ada Gabor, Managerul filialei de vest a United Way Romania, „Această sumă înseamnă că acești copii nu au grija zilei de mâine.”
Campania va fi lansată la sfârșitul acestei săptămâni în cadrul unei prezentări despre „Implicare Civică” ținută de Excelența Sa, Dl Urs Herren, Ambasadorul Elveției în România pentru tinerii timișoreni. Campania se va desfășura timp de patru săptămâni până la sfârșitul lunii noiembrie.
Campania are un concept foarte simplu: distribuim broșe în formă de floare de colț în schimbul unei donații de 10 lei, cost care reprezintă o masă caldă pentru un copil defavorizat. Banii merg direct în urna sigilată si la sfârșitul campaniei sunt predați organizației United Way care lucrează cu 1200 de copii din regiune. Totul se rezuma la 3 pași simpli pe care îi pot face angajații companiei în cadrul programului normal de lucru la departamentul de HR:
(1) Donează 10 lei
(2) Primesc în schimb o broșă
(3) 1 broșă = 1 prânz cald pentru un copil devaforizat
Fiecare companie parteneră primeşte un kit de distribuție care include: (1) afiș printat și în format electronic, (2) email de prezentare al campaniei pentru distribuirea în cadrul companiei, (3) un pachet inițial de 100 de broșe pentru distribuire. .
Companiile partenere vor fi prezentate pe pagina de facebook a Fundației Hațegan și a Balului Vienez de la Timișoara, cât și pe website-ul acestora: http://balul-vienez.ro/ro/campania-floarea-de-colt
Pe această cale s-a lansat o dublă invitație :
(1) Lansarea campaniei care va avea loc pe data de 25 octombrie, ora 15, la Sala Vieneză. Ne unește pe toți simbolul generozității, de aceea vrem sa ne si cunoaștem. E o ocazie bună de networking între companii care împărtășesc aceleași valori și doresc să se implice în comunitate.
(2) Participarea în campania „O floare de colț pentru un prânz cald”.