Concursul “Noua sacoşă de cumpărături Palas Mall” şi-a desemnat câştigătorul!
Iasi, 19/03/2012
Vladimir Dumbravă este marele câştigător al concursului „Eu am creat noua sacoşă de cumpărături Palas Mall!”, premiat de compania Iulius Group, dezvoltatorul ansamblului urbanistic Palas, cu 1.000 de euro. În desemnarea câştigătorului au contat în proporţie de 50% voturile unui juriu profesionist şi 50% sufragiile fanilor de pe Facebook Palas. Vladimir Dumbravă are 27 de ani, este din Suceava şi, în prezent, studiază la Facultatea de Arte Plastice, Decorative şi Design din cadrul Universităţii de Arte „George Enescu” din Iaşi.
„La baza conceptului grafic pe care l-am propus stau baloanele. Explozia sau suflul acestora, îndreptat spre logo-ul Palas Mall, reprezintă un val de bucurie şi exprimă ideea de noutate care creează senzaţie. Multitudinea culorilor poate fi interpretată ca mutliculturalism, experienţe multiple sau diversitate în unitate - aceeaşi imagine pe care o transmite ansamblul Palas. Folosirea tentelor reci şi calde indică faptul că publicul ţintă nu este doar cel feminin, ci se adresează tuturor. Cromatica atrage atenţia şi crează bună dispoziţie. Cu doar câteva zile înainte de inaugurarea Palas soţia mea va aduce pe o lume o fetiţă, drept urmare premiul de 1.000 de euro câştigat ne va prinde foarte bine”, a declarat Vladimir Dumbravă.
La competiţia de creativitate organizată de ansamblul multifuncţional Palas timp mai bine de o lună s-au înscris 190 de persoane din toate regiunile ţării, din Bucureşti şi din judeţe precum Satu Mare, Timiş, Olt, Dâmboviţa, Argeş, Constanţa, Galaţi, Brăila, Mureş, Covasna, Bistriţa-Năsăud, Neamţ, Suceava, Botoşani şi Iaşi.
Conceptul grafic propus de Vladimir Dumbravă, rezultat în urma a peste 48 de ore de muncă, se va regăsi din aprilie pe sacoşele de cumpărături Palas Mall şi vor deveni adevărate accesorii fashion.